Bohdan Pomahač: Schopnost sebekritiky je hrozně důležitá (video)

Když mi přišla nabídka od děkanátu Lékařské fakulty Univerzity Palackého, abych na akademické půdě moderoval rozhovor s MUDr. Bohdanem Pomahačem, hned jsem to zavrhl, byť jméno hosta patří k těm opravdu hvězdným. Neuměl jsem si představit, že bych já, který zná medicínu jen jako příležitostný pacient, mohl dělat takový rozhovor, navíc pro publikum plné akademiků a lékařů.

Zdvořile jsem odmítl právě s poukazem na mou neznalost problematiky. Záhy mi přišel e-mail, v němž stálo něco v tom smyslu, že právě takový rozhovor si přejí, protože beztak drtivá většina publika dané problematice nerozumí a že jim jde spíše o profilový rozhovor, nežli o interview na odborné téma.  

Abych dlouho nezdržoval. Rozhovor proběhl, proběhl ve Velké posluchárně Teoretických ústavů Lékařské fakulty UP Olomouc, v níž pan doktor Pomahač sám abolvoval jako student mnohé přednášky. Byl to jeho návrat na Alma Mater po dvaceti letech. A byl to návrat velkolepý. Kapacita sálu čítá něco ke čtyřem stovkám míst. Ta byla překročena a dalších asi sto zájemců muselo rozhovor sledovat z jiné místnosti, kam se dění v posluchárně přenášelo online na velkoplošnou obrazovku.

Pan doktor byl úžasný, stejně úžasná byla i jeho žena Hana, která se svým mužem tvoří velmi kompaktní a sympatický pár.

Z večera vznikl tento záznam, který pořídilo Audiovizuální centrum UP a který je také jeho majetkem. Jsem rád, že mi umožnili záznam rozhovoru publikovat i na tomto blogu.

 

 

Autor: David Hrbek | úterý 18.6.2013 16:57 | karma článku: 21,37 | přečteno: 3281x
  • Další články autora

David Hrbek

Vražda v domě

1.4.2019 v 10:56 | Karma: 7,23

David Hrbek

Hovory s matkou 2

19.2.2019 v 17:00 | Karma: 15,18
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2606x
Můžete také navštívit
Blog Davida Hrbka nebo stránky www.davidhrbek.cz

Seznam rubrik